piątek, 30 października 2015

Halo November !



Każda pora roku ma swój urok, dla mnie również i taki urok ma w sobie jesień. Złote liście, kasztany i żołędzie, które zawsze będą mi przypominać lata mojego dzieciństwa, z racji robionych ludzików na zapałczanych nogach. Kto z nas nie szalał wśród góry liści i nimi nie sypał? 

Cieszy mnie jesień, ponieważ jest to czas dla mnie. Uwielbiam i deszcz i słotę za oknem, ponieważ w końcu mogę założyć kalosze, a na obiad smakuję pysznych grzybów w śmietanie. Zwalniam tempo życia i otulam się ciepłym kocem, siedząc na swoim ulubionym fotelu, pijąc ciepłą herbatę z sokiem malinowym i czytam moje lektury nagromadzone w trakcie lata, które oczekują na swoją kolej w przysłowiowej poczekalni. Książek jest wiele i mam nadzieję, że uda mi się je wszystkie przeczytać do lata.

Obecnie z zapartym tchem, czytam książkę „Mój chłopiec, motor i ja”, która została napisana 70 lat temu. Opowiada ona o młodej parze, która na motorze z jaskółką pokonała w przeciągu trzech lat drogę z Duskiennik do Szanghaju. Inpirująca historia, która jest zachętą do poszukiwania prawdziwych przygód. Wystarczy rower, czy motor i cel, a potem już tylko wystarczy wyruszyć w drogę. To trochę tak, jakbym czytała prablog J

W domu jest ciepło i czuję, jak towarzyszący mi obok Coco dogrzewa moje stopy. Czas płynie wolniej. Za oknem spoglądają na mnie korale czerwonej jarzębiny, a hiacynty przybrały różowo-zielony kolor. Mimo, że przed nami jeszcze zima, to już roztaczam plany na wiosnę…

W Angelo Antique praca wre jak zawsze, tym razem chyba jeszcze bardziej „wióry lecą”, ponieważ przeprowadziliśmy się do nowej przestrzeni, gdzie jest więcej miejsca i natchnienia…  Ale nie uchylę więcej rąbka tajemnicy, gdyż o tym więcej w następnym blogu.













2 komentarze:

  1. ojjjjjjj jaki klimacik .....piękne nakrycia stołów ,piękne meble ,wyjątkowe aranżacje ..a te domeczki latarnie uwielbiam i pożądam ich bezwstydnie ...:))))buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tak, my również jesteśmy zagorzałymi wielbicielami domeczków - latarenek... a szczególnie uwielbiamy je wykorzystywać do aranżacji z naszymi meblami ! Zasyłamy całusy :)

      Usuń